Hemgjord Pizza och Göta kanal!

Mmmhar lyxat till det med hemgjort pizza idag! jättegott! lök, champinjoner, tomatsås, ost, pizzakrydda, jalapeños, tabasco, köttfärs och bacon .. om jag inte glömt nått .. gott var det iaf! tyvärr råkade jag tappa en bit på mattan så nu ligger den i blöt :)

Tänkte kolla lite på Göta kanal 2 - kanalkampen snart .. Johanna har ju inte sett den, inte alla som ser den på bio som jag tydligen, tycker personligen att den var helt ok! smårolig rakt igenom ..

såg en hel hög me små ankbarn i boulognern tidigare idag .. små lustiga blixtsnabba krabater ...

Har inte så mycket mer åt intresseklubben att anteckna idag .. 
ska imorgon på möte om sommarjobbet och så har vi som mål att imorgon skriva klart en liten inledning på exjobbet om vad CAN-bus är för något .. inget som jag ser fram emot .. inget som jag egentligen bryr mig om .. men vårt program/system använder sig av det så det borde ingå i rapporten .. tvi vale!

Erik fick såklart stipendie idag .. igen ... jag fick inte stipendie idag ... heller ...  kul när det går bra för andra ... det var till o med ett ganska stort stipendie ju .. men men .. grattis Erik! gläds med dig ... morr

mors

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pengar är ju inte allt älskling, kärlek däremot är allt, älskar dig!
Ditt Chilichips

2007-05-21 @ 21:07:37
Postat av: Paka

Jo så är det väl :)
tur jag har dig då!
och kul att iaf nån kommenterar nått ibland ..
puss!

2007-05-21 @ 23:02:57
Postat av: Erik

Tack för att du glädjs med mig. För att göra dig ännu gladare vill jag meddela att jag fick två stipendier den här svängen. Dels det som du sökte och ett till, lika mycket pengar på båda.
Tråkigt att du inte fick något, men du har ju ätit hemmagjord pizza.

2007-05-22 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0