Hannibal, Blixtar och dunder!

Det åskar! sånt gillar vi! UNgarna utanför här blev asrädda allihop :) aaaaaaaaahhh iiiiiiiiiiihhh lät det o så sprang allihopa åt olika håll in o gömde sig .. Fast verkar bara ha vart 2 blixtar... var ett tag sen det kom nån nu .. men jag håller hoppet uppe!

Kollade på Hannibal Rising igår! faktistk var den rikigt bra! trodde inte den skulle vara det. Men den kan till o med rekomenderas! stackars sate han hade det inte lätt när han växte upp .. han Hanibal alltså.

Besök i Arbrå idag för Exjobbet, lite delar hade börjat komma hem så det var lite kul att se mer hur maskinen kommer se ut i verkligheten! Men tyvärr hade inte vår lutningsgivare kommit än. Hade vart bra om den gjort det!

Nu mullrar det igen. Johanna står i duschen o funderar om hon borde kliva ur :)

Hade ett fantastiskt tittarrekord på min blogg igår :) om folk faktiskt börjar läsa vad jag skriver måste jag ju börja tänka efter lite om vad jag skriver också ju .. jobbigt :)  men men  ..

Någon som vet hur man gör en egen blogg? Om jag vill ha en på min egna websida. Klart man helt enkelt kan göra en ny sida för varje inlägg. men det verkar ju jättejobbigt! Finns det ingen färdig "bloggkod" man kan ta?

Nu ska jag duscha! Hoppas inte åskan steker mig.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0