Cheers! Hysteres is the shit...

Fick lite feedback i förrgår från en av de som skapat programmet vi fixar vårt automatiska styrsystem i. Till exjobbet alltså. Han tyckte bl.a. att vi skulle fixa lite hysteres så att inte systemet står och slår av och på hela tiden .. Efter att ha klurat på det lite igår så slog det mig i morse att det inte alls borde vara så svårt att fixa. Så det har jag gjort idag! vilket känns bra! Har också kommenterat koden lite så att folk ska begripa vafan som händer :)

Datorproblem som vanligt .. denna bärbara som havererade häromdagen har så smått vaknat upp igen och fungerar skapligt. Men ibland tar den en paus på nån halvtimma där man gott får sitta och vänta på att den ska vakna igen :) men den brukar bara ta dessa pauser på mornarna, kan datorer vara morgontrötta?
Dessutom har windowsupdate medans jag åt lunch uppdaterat nånting och automatiskt startat om datorn efter det, så nu sitter jag o försöker återskapa lite dokument. Tack Mr Gates för denna helv***s j***A fantastiska funktion med automatisk omstart!

Ikväll är det INTE dags för tacos. Vi har tro det elelr ej bestämt oss efter noggrant övervägande :) att skjuta på tacon till imorgon och istället gå ut o käka på Cheers idag! mmmmmm!!! fantastiskt gott!!
o sen kanske en whiskey, kanske till o med Bowmore 12 year whiskey ikväll framfr tvn, o chips! o talang 2007.
appropå talang...
är Tobbe trollkarl bra på att trolla? jag har aldrig sett honom. trodde han satt i Latjo Lajban och typ trollade bort en peng bakom örat på en liten flicka .. Men det är ju sånt tjat om hans trollkunskaper så jag börjar misstänka att han är bra på riktigt .. är han? nån som har en länk till nått han gör?

Melodifestival semifinal igår... undrar om någon människa i hela sverige faktiskt kollade på hela programmet.....

och fortfarande en KTM 380 -98 till salu! inkl isdäck o plastdelar o annat rammel ..

trevlig helg!

Edit: Givetvis ska jag förutom chipsen och whiskyn också mysa med flickvännen

Kommentarer
Postat av: Älskling

Hej älskling, har noll pluggmotivation! skit också, mitt mål verkar bli uppskjutet till i morron:(

du skrev att du skulle sitta framför tv, med whiskey, chips å talang... men undrar,, var är din älskade flickvän??

2007-05-11 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0