nytt inlägg nu igen! :)

jajaja vet att det inte är så många inlägg på denna blogg...
men ärligt talat, hur kul är det att blogga då? :D

Jaja vad har häntsen sisst då? en hel del förstås.. var ju ett tag sen :)
Kommer inte ihåg riktigt när jag skrev sist men saker jag vet har hänt sen dess är t.ex.

Jag och min kära sambo har vart i Thailand! två underabara veckor! helt fantastiskt!
För en lite mer detaljerad beskrivning över den resan rekomenderar jag Johannas lite mer uppdaterade blogg :)
http://ekan7.blogg.se/1195457180_vr_resa.html

Förutom denna fantastiska resa har vi en till Stor nyhet. 
Fast "förutom" är egentligen fel ord eftersom det hände under resan.
Hur som helt så FÖRLOVADE vi oss! Känns fantastiskt bra!
Riktigt gött me en ring på fingret faktsikt!  Innan alla mina  trogna bloggläsare (undeför som att jag har nån kvar... ) frågar så kan jag ju säga att ev. bröllop dröjer nog ändå ett litet tag.. För närvarande är vi mycket näjda med att vara förlovade med en varsinn vacker ring i vitt guld.

Till jul ska jag åka ner till Älsklings föräldrar och kolla hur man firar jul där nere! Men tråkigt nog har hon redan åkt ner. Så nu är jag ensammen här i Gävle i en vecka :(
Hoppas det ska gå fort, det kanske det faktiskt gör med tanke på att det är jobb jobb jobb hela veckan för båda två.
Saknar dig redan Älskling!
Puss

//P

Kommentarer
Postat av: Z A N N A N A S

Vill du vinna ett läppglans från Chanel?
Tävling på min blogg.
Välkommen :D

2007-12-16 @ 19:21:25
URL: http://enoksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0