Allt är som det ska igen.

Hade för mig att jag redan skrivit nått denna vecka .. men tydligen har jag inte det ,. det var konstigt :)
Johanna är äntligen tillbaka! så nu är allt som det ska igen! S å glad att du är hemma igen älskling!

Fick ett par trevlkiga badshorts av J också, men när jag provade dom såg vi att larmet hängde kvar. Så jobbigt! Det värsta är att Johnana stackarn har råkat ut för det en gång förra sommaren också. Så idag ska vi nog ut på stan o be nån affär ta bort det. Man känner sig som en snattare när man gör det :|

Tittade till nollningen en sväng igår. Det ser ut som om den kommer gå bra i år med .. vill itne skriva nått speciellt om den egentligen ifall det skulle visa sig att nån nolla sitter o läser detta.. hahah stor risk .. men men
Det kommer nog bli riktigt bra iår med iaf!

Nytt dagligt tema jag kom på att jag ska börja köra med .. .. en komihåg lista här.
kommer antagligen glömma det nästa gång dock:D

men dagens komihåg lista 070823:
* Betala räkningar

det var dagens allt...
hej

puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0