Onsdag!

Hej hej alla läsare o speciellt du älskling!

Nu är det alltså onsdag och jag har överlevt ett tag till här i min ensamhet.

För att klara av denna utmaning har jag till exempel ätit lite spaghetti och köttfärssås igår och idag slog jag till med våfflor!! Det gäller ju att passa på att njuta av livet när man är ensam :D mmmmm gottigott gott

Och hör o häpna . Jag kollade på fotbollen igår! Hela matchen!! (så när som på 5 min i slutet näär det bara var segt o ingen gjorde nått .. så kan ju  passa på att slänga ur mig lite en liten matchanalys för er som missade den :) måste säga att Sverige var bra mycket bättre än vad Grekland var. Grekerna höll sig snällt (och tråkigt) på sin sida av planen o passade mellan varandra oavsett om det var lika eller de låg under, i hopp om att Sverige skulle tokanfalla med hela laget så det skulle kunna kontra på tom planhalva! Den gubben gick inte!  dessutom hade de den långhårige saken som tyckte det var bra att slänga sig framför svenska spelare o på så sätt få en dunk i ryggen vilket leder till frispark .. intressat taktik, .. så är det med fotboll, det är det som gör den sååååååå intressant!

Zlatan var faktiskt bättre än vändtat ändå .. verkar ju lite som att han faktiskt kan spela fotboll, iaf till en viss dell.
Slut matchanalys!

I morron väntar jag leverantörsbesök så jag tänkte försöka ägna ett litet tag imorronbitti till att kolla upp exakt vart deras saker sitter o vad vi har de till, kan ju vara bra att verka i all fall lite påläst och intresserad!

Ser nu Johanna på bildspelet på den andra datorn... inte kul .. vill se henne i stolen brevid mig istället!

i övrig: inget nytt att rapportera.
klart slut
//Gräsänkling in Gävle

puss älskling! saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter inte johanan

2008-06-11 @ 20:10:58
Postat av: hrrm

oops. ska rätta till det :=)

2008-06-11 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0