Tillbaka i Gävle

Nu är jag tillbaka i gävle igen .. lite blandade känslor ...
Har haft det myckjet trevligt med min kära Johanna där nere i södern! saknar dig redan!
Men nu kan vi inte ses på runt en månad .. inte så kul .
Igår hade vi en liten fest eller tillställning eller vad man ska kalla det med några av J's kompisar där nere. Mycket skvaller blev det! haha sjuka mängder skvaller! så nu vet jag allt om alla! tyvärr har jag glömt namnen på personerna det skvallrades om men jag kommer ihåg vad de gjort :)

Ska börja jobba imorron! det är lite spännande med tanke på att jag inte har nån större koll på vad jag ska göra :) Så det är jag lite spännd inför!

Bussresan hem gick bra utan (större) problem, nån dam talade om för busschauffören att toaletten inte fungerade (på vägen från Jönköping till sthlm) så han talade om det för oss andra .. lite senare stannade han då istället på en rastplats så att folk skulle få en chans att ... uträtta sina behov.. undertiden provade han toaletten och konstaterade att det gjorde den visst .. bara man tröck ganska hårt på spola-knappen :)

Bussen mellan sthlm o gävle var vaaaaarmm .. sjukt vaaaarm! har nu tatt en skön svalkande dusch!

Så nu sitter jag här med blandade känslor, skönt att vara hemma, borta bra men .. osv ,, spännande att börja jobba imorron! Men ingen Johanna på flera flera veckor!! kommer bli ensamt!! saknar dig.
älskar dig
/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0