En dag till avfärd!

har idag vart duktig tycker jag själv .. ska ju åka imororn ..
så jag har idag tvättat alla mina kläder, alla mina smutsiga kläder alltså.  och så har jag städat hela lägenheten så den är ren o fin!  sen drog jag iväg till Callderys för att packa in allt i bilen, passerade Mekonomen och köpte bagagemattan som jag beställde igår.  Har nu fyllt bilen med kontorsmaterial och kläder och annan utrusting .. jättefull är den ..undrar hur jag ska få in mina personliga grejer imorron :)
Tydligen väntas en eventuellt katastrofal vecka hos Calderys nu .. så jag är nästan lite glad att jag drar imororn så jag slipper det :)

Hoppas fortfarande på att få komma hem i tid v.31, men om det det går så komemr nog Johanna till vandrarhemmet! så jag får nog träffa henne ändå! det är bra och gör mig jätteglad!! nått att se fram emot!

Grattis Linn o Johan till erat husköp! ser superfint ut!!! lite avis på utsikten o elden :D

Live Earth på tv nu .. och i en hel drös timmar till .. 10 skulel jag tro .. skulle ju hålla på i 22 timmar, bra me sånna galor. miljön o det där är ju viktogt också sägs det!

///P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0