Gräsänkling Blues

Exjobbet är inlämnat i fredags! känns mycket skönt att vara klar me rapporten!

I helgen var Johannas föräldrar här, och på lördagen över dan kom också mina. Första gången de träffades :) Vi var allt lite oroliga över hur det skulle gå. Men det vara kanonfint väder hela helgen och på lördagen grillade vi fläskfile, korv o karre och hade potatissallad och vanlig sallad! det var faktsikt jättegott och jättetrevligt! hade riktigt tur med vädret. tokvarmt på dan, och sen på kvällen när vi åt så svanlade det av lite och gblev riktigt behagligt ..
Till o med så jag småfrös lite senare på kvällen.

Nu har Johannas föräldrar åkt tillbaka hem .. och de tog med sig Johanna :(  Så nu är det väldigt tyst o trist här i två veckor innan jag åker ner till dom. Vet itne riktigt vad jag ska hitta på för nått .. men det får väl lov att lösa sig!
saknar dig gumman!
puss

Kommentarer
Postat av: Me

Miss you too!!!

2007-06-10 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0